?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Next Entry
події останніх тижнів
афа
logvynenko
Нещодавно помер  alesha_kiev
з ним я спілкувався усього кілька разів десь в коментах.
Трохи раніше помер Анатолій Перепадя.
з ним також я спілкувався усього декілька разів по телефону, беручи коментар..

об'єднує ці дві смерті те, що обох збила машина, коли ті їхали на велосипеді..

і чіпає мене це не тільки тому, що цих людей принаймні віртуально я знав..
чіпає мене це тому, що я намагаюсь їздити по києву виключно на велосипеді.
виключно - не виходить. іноді або треба щось дуже важке везти, або незадовільне самопочуття.
але на роботу (нивки-либідська) я добираюся навіть швидше, аніж на метро і тим більше, іншим громадським транспортом.

давайте зробимо показовий велопробіг в пам'ять жертв алкоголіків, дебілів, мажорів за кермом?..

кілька тижнів тому стою на світлофорі - під'їжджає лєксус. опускається вікно і хлопець мого віку - "ну чё? наперегонки?" І аж сяє. "Пограємо на пєрєгонкі, коли ти сам заробиш на машину, а не у папи клянчіть будеш" - сказав я йому. Його це так обурило, що він не зміг вимовити більше жодного слова.

Мене бісить в українцях те, що машини вони купують виключно для понтів. Я в годину пік доїжджаю до будь-якої точки міста швидше ніж лєксуси різні, але я собі не можу уявити їхніх власників на велосипедах. А ви можете?
Колись nessa_flame казала - запам'яталось - "Україна зміниться, коли люди перестануть купувати речі для понтів, а почнуть купувати для зручності".

Страшно бісить, коли пишуть - ой, мені б отаку красіву машину, ой, як я її хочу, кінчить можна. А нафіга? Такі машини коштують, як маленькі театри, як каже Місько Барбара. Продай машину - купи театр. А їх в україні так мало...

Я ловлю кайф, коли обганяю порші та ферарі, залишаючи їх в заторі навіки стояти ))
до речі, раніше не помічав, що в києві є стільки ФЕРАРІ-в.

  • 1
мене завжди дивувало, як вони самі не бояться на дорогу виїжджати. ну знає жеж, шо права куплені, шо їздить ніхріна не вміє...
звідки ця впевненість, шо все буде ок? через батьківське бабло чи через стовідсоткову впевненість у залізобетонності своєї автівки? невже вони не розуміють, шо так само можуть стати жертвами собі_подібних?

тваринні інстинкти..

"маша с пєтого етажа, пасматрі, какой я крутой"

тобто, виходить, що крутизна - важливіша за власне життя?
це вже не тваринний інстинкт. в тварин найголовніший інстинкт - це самозбереження.

знаєте, як відповідають власники позашляховиків на питання "чому ви вибрали саме цю машину?"
вони відповідають "бо у випадку аварії піздець буде іншим, а не мені".

це як слон і моська: слон і не пчихне, а моська загине

ага, їде джип з другорядної - поступись місцем!)))))

зачем передергивать-то?

Возможно, они предполагают, что не они организуют эту аварию? Придурков на дорогах много, сами видите. А когда ты не виноват в аварии, согласитесь, гибнуть как-то обидно. Вполне нормальное оправдание покупки безопасной машины, на мой взгляд.

Re: зачем передергивать-то?

не дуже зрозуміла, шо я передьоргую ))
я вам цитую відповіді УСІХ власників позашляховиків, яких я знаю.
те, що вони більш "борзі" на дорозі через гіпертрофоване почуття власної безпеки - факт.

Re: зачем передергивать-то?

1. Одна из причин покупки внедорожника нормальным человеком - безопасность в случае аварии. Не вижу в этом ничего плохого.
2. Автомобиль покупается, чтобы ездить, а не для того, чтобы безболезненно в кого-то въезжать.
3. Если следовать Вашей логике, то самыми борзыми на дороге должны быть водители троллейбусов - вот уж кому всё должно быть пофиг.

Re: зачем передергивать-то?

їздити, а не в заторах стояти )

Re: зачем передергивать-то?

1. найбезпечніше в танку
2. невеликі спортивні легковики з потужним двигуном набагато маневреніші, ніж позашляховики. це до питання якості їзди.
3. про тролейбуси це ви прогнали ))) їх дроти зверху обмежують ;)

Ви ніколи не задумувалися, чому в європейських країнах так мало позашляховиків?
їздити на них економічно невигідно
вони займають занадто багато місця
в Європі хороші дороги і всі, як правило, дотримуються ПДР


Re: зачем передергивать-то?

Конечно задумывался. В первую очередь - экономически невыгодно. Во вторую - проблемы с парковкой.
У нас же цена на топливо пока позволяет ездить на джипах, при парковке на тротуарах (где это разрешено, т.е. остается достаточно места для пешеходов) внедорожнику проще взбираться на бордюр.
Но дело-то не в этом - изначальная теза звучала примерно так: "Хозяева джипов, циничные сволочи, сами подтверждают, что берут их для того, чтобы в случае чего целенькими остаться". Мне показалось, что посыл в корне неверный.
А для того, чтобы велосипедиста задавить, вовсе необязательно на здоровенном "сарае" ездить, это и любой "Таврии" по силам. И ПДД на "Тавриях" тоже нарушают будь здоров как.
Велосипедистов с мотоциклистами я на дороге просто откровенно боюсь, потому что ребята встречаются весьма непредсказуемые. Объезжаю с двукратным запасом. Отчего-то многие из них подразумевают, что я должен смотреть в три зеркала, прежде чем маневр сделать, а им достаточно руку протянуть и сразу выворачивать. Это так, личное наблюдение. Объезд меня а)справа б)в моем же ряду - просто в порядке вещей.
Мне искренне жаль велосипедистов, которые попадают в ДТП. Мне жаль водителей, которые не по своей вине попадают в ДТП с участием велосипедистов. При этом акцию "Велосипедисты против быдла на дорогах" не считаю разумной. Если уж ссылаться на Европу - как решение - велосипедные дорожки. Я был зимой в Вене, пару недель, как из Франкфурта, видел как это у них. Но дерибанить участки, впихивать высотки вместо детских площадок киевским властям определенно куда интереснее, чем заниматься проблемами транспорта.

Re: зачем передергивать-то?

ну, дехто з власників джипів - мої друзі, хороші в принципі люди, тіки от дві суцільні перетинають як два пальці об асфальт. і ніяк не переконаєш, шо це погано (((

з усім що Ви написали згодна.

і дуже добре, що об*їжджаєте з подвійним запасом.
коли я була на дорозі на велосипеді, я була дуже вдячна водіям, які терпляче ставилися до моїх маневрів.

Re: зачем передергивать-то?

ніхто не пересмикував нічого. Ви неуважно читаєте пости. мова велась не про джипи в цілому, а про те, що друзі на джипі легко порушують ПДР і переконати їх в тому, що це небезпечно не лише для них, а й для інших учасників руху - анбелівібл.

справа не у джипах. і Олексія збив не джип, а легковик.

нажаль, я досі не знайшов опису реальної ситуації, яка там сталась. можливо, п"яний мажор справді їхав попри саму бровку і збив велосипедиста. можливо олексій надто далеко від краю від'їхав. для себе я давно вже визначив - крути педалі і головою на всі 360 градусів. але навіть це не убезпечує від попадання в подібну ситуацію.

думаю, якби не особистість Олексія, зараз би ми не обговорювали цю подію. Втім, смерть Перепаді (загинув в ті ж дні, що і олексій, 72-річний перекладач, світило науки в буквальному сенсі слова) ніхто не обговорює. (((

Нажаль, ці люди лише поповнили сумну статистику. А ми безсилі щось доказати. В голові спливає лише одна фраза, яку співав Цой: "Будь острожен, следи за собой".

їхня впевненість - то ілюзія, яка (нажаль або на щастя) найчастіше в буквальному смислі РОЗБИВАЄТЬСЯ

  • 1