з ним я спілкувався усього кілька разів десь в коментах.
Трохи раніше помер Анатолій Перепадя.
з ним також я спілкувався усього декілька разів по телефону, беручи коментар..
об'єднує ці дві смерті те, що обох збила машина, коли ті їхали на велосипеді..
і чіпає мене це не тільки тому, що цих людей принаймні віртуально я знав..
чіпає мене це тому, що я намагаюсь їздити по києву виключно на велосипеді.
виключно - не виходить. іноді або треба щось дуже важке везти, або незадовільне самопочуття.
але на роботу (нивки-либідська) я добираюся навіть швидше, аніж на метро і тим більше, іншим громадським транспортом.
давайте зробимо показовий велопробіг в пам'ять жертв алкоголіків, дебілів, мажорів за кермом?..
кілька тижнів тому стою на світлофорі - під'їжджає лєксус. опускається вікно і хлопець мого віку - "ну чё? наперегонки?" І аж сяє. "Пограємо на пєрєгонкі, коли ти сам заробиш на машину, а не у папи клянчіть будеш" - сказав я йому. Його це так обурило, що він не зміг вимовити більше жодного слова.
Мене бісить в українцях те, що машини вони купують виключно для понтів. Я в годину пік доїжджаю до будь-якої точки міста швидше ніж лєксуси різні, але я собі не можу уявити їхніх власників на велосипедах. А ви можете?
Колись
Страшно бісить, коли пишуть - ой, мені б отаку красіву машину, ой, як я її хочу, кінчить можна. А нафіга? Такі машини коштують, як маленькі театри, як каже Місько Барбара. Продай машину - купи театр. А їх в україні так мало...
Я ловлю кайф, коли обганяю порші та ферарі, залишаючи їх в заторі навіки стояти ))
до речі, раніше не помічав, що в києві є стільки ФЕРАРІ-в.
я в заторі їду так само як ті два велосипедисти) вони ніколи не стоятимуть в заторі, якщо там півметра вільних, і це не придуркуватість, так їздять усі - це не викликає ніяких дтп - інакше поясни - яким чином?:)
по важких ділянках або коли немає заторів - я рухаюсь по першій-другій смузі.
показувати водію машини, куди він має зміститись, щоб я проїхав - це канєшно, цікаво, якщо затор особливо)
але іноді водії автівок спеціально підрізають тебе.
а загальмувати на великій швидкості на велі - фігово, особливо, якщо їдеш під гору.
насправді всі хто виїхали на дорогу - мусять дотримуватися ПДР, і велосипедисти - не виняток. То нащо ж ти так безглуздо порушуєш?
2. я не їжджу 20 км за годину в заторі.
3. "чомусь завжди в таких випадках підарас - водій автівки, але я от думаю, що хтось інший." тому що пункт 1 - вчи правила дорожнього руху)
якщо ти їдеш по 4 смузі - ти ж не кажеш - якого біса вони їдуть по 1, 2, 3? вони їдуть, бо там їхні смуги, так само, як і місце велосипедиста під брівкою. У водія, якщо він не підарас, є дзеркало таке збоку машини) знаєш для чого воно?)
я ще жодного разу не порушив правил дорожнього руху:)
ну і про дзеркало - якого біса в правому ряду дивитися в праве дзеркало, якщо правіше за тебе вже ні кого не мусить бути.
невже це так важко?
велосипед може їхати за 20 см від брівки - ти ніколи не помічала, що перший ряд завжди більший за усі інші? це не для того, щоб на ньому бики паркувались )
я їздила на скутері якийсь час, я добре знаю скільки в нас хамовитих водіїв. але повір - порушують правила і хамлять на дорозі скутери і ровери зовсім не рідше. тому доцільніше пропагувати культуру водіння як таку, аніж кричати шо всі хто за кермом - підараси, а хто на ровері той граф монте крісто.
але велосипедист не зіб'є лєксуса;)
отже велосипедистів треба більше захищати. от і все.
акція не буде "проти автівок", розумієш? акція буде проти мажорів і лохів за ними.
Лікбез на тему ПДР =)
Питання 1: «якщо він виїхав на дорогу - то їде по центру ряда, як транспортний засіб»
Пункт 11. РОЗТАШУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОРОЗІ
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд.
Питання 2: «я їду в крайньому правому, а цей мальчік їде швидше, наздоганяє мене і втулюється в ті пів метри справа»
Пункт 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:
узбіччя - виділений конструктивно або суцільною лінією дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, який прилягає безпосередньо до зовнішнього краю проїзної частини, розташований з нею на одному рівні та не призначений для руху транспортних засобів, крім випадків, передбачених цими Правилами. Узбіччя може використовуватися для зупинки і стоянки транспортних засобів, руху пішоходів, мопедів, велосипедів (за відсутності тротуарів, пішохідних, велосипедних доріжок або у разі неможливості пересуватися по них), гужових возів (саней);
Питання 3: «якого біса в правому ряду дивитися в праве дзеркало, якщо правіше за тебе вже ні кого не мусить бути»
Пункт 10. ПОЧАТОК РУХУ ТА ЗМІНА ЙОГО НАПРЯМКУ
10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.
10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їжджаючи з дороги - велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.
Пункт 16. ПРОЇЗД ПЕРЕХРЕСТЬ
16.2. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.
Re: Лікбез на тему ПДР =)
всі ці речі не стосуються випадку з Льошею чи з перекладачем, котрих збили. я тільки за те, щоби ті водії, які їздять не по-правилах сиділи в тюрмах. так само, як і велосипедисти, які їздять не по правилах. але в ваших акціях я бачу непрховану агресію до ВСІХ водіїв. Це все одно, що всі водії поклянуться виходити з машини і на місці бити морду кожному роверисту, який не показав маневр, виїхав в ряд, де йому їхати не можна, поїхав на червоне, не має габарита чи ще багато-багато всього, чим більшість із них створює небезпеку собі і іншим. тоді постраждалих велосипедистів було б значно більше, ніж зараз.
а чувака, який десь в дворі машини невідомо навіть чиї, котрі просто там стоять, поливає розчинником фарби, я б сама пару годин вимочила в розчиннику фарби.
Якщо ти далі хочеш говорити на цю тему - валкам до аськи, тут вже дуууууже велика гілка виросла.
смішно взагалі читати про подряпини на машинах за 30 тис уо, які застраховані і лагодять ті подряпини легко як два пальці об асфальт.
смішно, бо такі випадки ПООДИНИЧНІ, як самі велосипедисти в 4-мільйонному місті.
ставати в ряд, де вже є транспортний засіб, теж не можна.
про вибити кошти - нінада, викликаєш ДАІ, оформлюєш пригоду і вперед.
а деякі люди, між іншим, на машину за 30 тис уо роками складають кошти, або виплачують за неї кабальний кредит. а каско коштує не так і мало, якщо ви про це беретеся говорити - мали б знати.
обираєш іншу страхову компанію - і вперед)
кілька друзів запросто брали з них гроші, без усіляких траблів:)
до речі, я сама з тих "деяких людей", які "на машину за 30 тис уо роками складають кошти". правда, у нас не кредит, а лізинг :) і не за 30 тис, а за 20. так що Я ВСЕ ЗНАЮ :))))
просто я можу поставити себе на місце велосипедиста (активно каталася донедавна, їздила на роботу), а Ви - ні.
отакий когнітивний дисонанс.