Previous Entry Share Next Entry
події останніх тижнів
афа
logvynenko
Нещодавно помер  alesha_kiev
з ним я спілкувався усього кілька разів десь в коментах.
Трохи раніше помер Анатолій Перепадя.
з ним також я спілкувався усього декілька разів по телефону, беручи коментар..

об'єднує ці дві смерті те, що обох збила машина, коли ті їхали на велосипеді..

і чіпає мене це не тільки тому, що цих людей принаймні віртуально я знав..
чіпає мене це тому, що я намагаюсь їздити по києву виключно на велосипеді.
виключно - не виходить. іноді або треба щось дуже важке везти, або незадовільне самопочуття.
але на роботу (нивки-либідська) я добираюся навіть швидше, аніж на метро і тим більше, іншим громадським транспортом.

давайте зробимо показовий велопробіг в пам'ять жертв алкоголіків, дебілів, мажорів за кермом?..

кілька тижнів тому стою на світлофорі - під'їжджає лєксус. опускається вікно і хлопець мого віку - "ну чё? наперегонки?" І аж сяє. "Пограємо на пєрєгонкі, коли ти сам заробиш на машину, а не у папи клянчіть будеш" - сказав я йому. Його це так обурило, що він не зміг вимовити більше жодного слова.

Мене бісить в українцях те, що машини вони купують виключно для понтів. Я в годину пік доїжджаю до будь-якої точки міста швидше ніж лєксуси різні, але я собі не можу уявити їхніх власників на велосипедах. А ви можете?
Колись nessa_flame казала - запам'яталось - "Україна зміниться, коли люди перестануть купувати речі для понтів, а почнуть купувати для зручності".

Страшно бісить, коли пишуть - ой, мені б отаку красіву машину, ой, як я її хочу, кінчить можна. А нафіга? Такі машини коштують, як маленькі театри, як каже Місько Барбара. Продай машину - купи театр. А їх в україні так мало...

Я ловлю кайф, коли обганяю порші та ферарі, залишаючи їх в заторі навіки стояти ))
до речі, раніше не помічав, що в києві є стільки ФЕРАРІ-в.

  • 1
1. вчи правила дорожнього руху. не мають права їздити по тротуару велосипеди, мопеди.
2. я не їжджу 20 км за годину в заторі.
3. "чомусь завжди в таких випадках підарас - водій автівки, але я от думаю, що хтось інший." тому що пункт 1 - вчи правила дорожнього руху)
якщо ти їдеш по 4 смузі - ти ж не кажеш - якого біса вони їдуть по 1, 2, 3? вони їдуть, бо там їхні смуги, так само, як і місце велосипедиста під брівкою. У водія, якщо він не підарас, є дзеркало таке збоку машини) знаєш для чого воно?)

я ще жодного разу не порушив правил дорожнього руху:)

в ряду може їхати тіко один (1)транспортний засіб, так що не треба :)) да, не мають права їздити про тротуарах, але і ставати в ряд де ще хтось стоїть тоже не мають. тому вчи пдр сам :)) тобто, якщо ти наламуєшся стояти в заторі - то май хоч усвідомлення, що ти чиниш порушення, і ставиш під загрозу своє життя і совість, свободу та майно водіїв. тому і кажу - протестували би проти того, що велодоріжок нема.
ну і про дзеркало - якого біса в правому ряду дивитися в праве дзеркало, якщо правіше за тебе вже ні кого не мусить бути.

стоячи в лісі і відкриваючи двері - треба дивитись в дзеркало - там може йти кобила)

невже це так важко?

велосипед може їхати за 20 см від брівки - ти ніколи не помічала, що перший ряд завжди більший за усі інші? це не для того, щоб на ньому бики паркувались )

на мосту патона - і в багатьох інших місцях - ряди рівнозначні. і мм не хочеться тебе розстроювати, але в багатьох місцях знову ж таки в правому ряду навіть розмітка є для паркування. кобила то канешно да, протів кобили ніпапрьош =))))))))
я їздила на скутері якийсь час, я добре знаю скільки в нас хамовитих водіїв. але повір - порушують правила і хамлять на дорозі скутери і ровери зовсім не рідше. тому доцільніше пропагувати культуру водіння як таку, аніж кричати шо всі хто за кермом - підараси, а хто на ровері той граф монте крісто.

тю, на мосту патона я б так не поїхав, взагалі на мосту навряд так поїхав би)

але велосипедист не зіб'є лєксуса;)

отже велосипедистів треба більше захищати. от і все.

акція не буде "проти автівок", розумієш? акція буде проти мажорів і лохів за ними.

тоді пропишіть критерії мажорів і лохів, а? хто такі ці мажори і лохи? я наприклад прийняла твій пост на свій рахунок. і так само подібні заяви сприймуть всі люди, тим паче на дорогих авто. повір на слово - далеко не кожен навіть 18ти річний чувак на лексусі - мажор і лох. цікаво до речі, що ти вкладаєш в слово мажор - звідки ця совкова категоричність, ця дурна думка, що бути багатим - погано?
і чекайте зустрічну акцію - проти мажорів і лохів на роверах, бо їх пропорційно стільки ж.
так, велосипедистів треба захищати. але не порушуючи прав і свобод інших людей. а акція ваша по дефолту образить честь та гідність дуже багатьох водіїв, я думаю, ти прекрасно це розумієш. а мажори і лохи - ті якраз про неї а) не дізнаються і б) не приймуть це на свій рахунок

ну міряти чужу шапочку на себе - це взагалі в українців у крові:)

я не буду давати критерії мажорів, почитай, хто збив Олексія, прочитай мій пост, там наведений приклад навіть:)

я думаю, що ти б такого не зробила, от і все:)

мажор - це не ахметов чи пінчук. мажор - це дитинка з багатими батьками. якщо ти заробила собі на машину вже, це ж чудово:)

не всі діти з багатими батьками їздять п'яні і збивають роверистів, розумієш? я знаю достатньо порядних і розумних молодих людей з дуже-дуже багатих сімей, я думаю що і ти знаєш, що серед багатих такий самий відсоток уйобків, як і серед бідних. а ти знову стрижеш всіх під одну гребінку ))

На жаль, з дискусії очевидно, що автор не має досвіду руху на авто в місті Києві. На мою думку, нічого страшнішого за ровери різного типу в міслі немає. Чомусь їх водії часто-густо забувають, що:
1) вони значно менші за габаритами, ніж авто - і видно їх набагато гірше (вночі взагалі не видно. Просто фізично не видно і все тут)
2) тулитись у той самий ряд, де хтось вже їде (правий, лівий чи будь-який інший) - це 50% що буде зіткнення. Будь який водій дивиться за лівим боком свого авто (тому що у нас лівосторонній рух), а не за правим.
3) багато типів роверів стартують значно швидше за авто. Коректно оцінити швидкість зближення з мотиком, що шурує 150 км за 5 секунд - неможливо! За кермом сидять не роботи!

Якщо підсумувати - коректно на дорозі треба поводитись всім. Ідея, що водій дорожчої чи більшої машини має бути уважнішим за водія дешевшої чи меншої машини, тому що останньому абідно - щонайменше, безглузда...

Лікбез на тему ПДР =)

витяги із Постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 «Про Правила дорожнього руху» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 16 (16-2005-п) від 06.01.2005, № 538 (538-2005-п) від 30.06.2005, № 263 (263-2007-п) від 21.02.2007 та № 879 (879-2007-п) від 27.06.2007)

Питання 1: «якщо він виїхав на дорогу - то їде по центру ряда, як транспортний засіб»

Пункт 11. РОЗТАШУВАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ НА ДОРОЗІ

11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд.

Питання 2: «я їду в крайньому правому, а цей мальчік їде швидше, наздоганяє мене і втулюється в ті пів метри справа»

Пункт 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:

узбіччя - виділений конструктивно або суцільною лінією дорожньої розмітки елемент автомобільної дороги, який прилягає безпосередньо до зовнішнього краю проїзної частини, розташований з нею на одному рівні та не призначений для руху транспортних засобів, крім випадків, передбачених цими Правилами. Узбіччя може використовуватися для зупинки і стоянки транспортних засобів, руху пішоходів, мопедів, велосипедів (за відсутності тротуарів, пішохідних, велосипедних доріжок або у разі неможливості пересуватися по них), гужових возів (саней);

Питання 3: «якого біса в правому ряду дивитися в праве дзеркало, якщо правіше за тебе вже ні кого не мусить бути»

Пункт 10. ПОЧАТОК РУХУ ТА ЗМІНА ЙОГО НАПРЯМКУ

10.1. Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечним і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху.

10.2. Виїжджаючи на дорогу з житлової зони, дворів, місць стоянки, автозаправних станцій та інших прилеглих територій, водій повинен перед проїзною частиною чи тротуаром дати дорогу пішоходам і транспортним засобам, що рухаються по ній, а з'їжджаючи з дороги - велосипедистам і пішоходам, напрямок руху яких він перетинає.

Пункт 16. ПРОЇЗД ПЕРЕХРЕСТЬ

16.2. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.

Re: Лікбез на тему ПДР =)

Жень, здається мені, що на патона ряди рівнозначні і нема там узбічча. це раз. два - якомога правіше по правій смузі - це значить що по другій смузі їм їздити не можна. це не значить, що вони можуть їхати по правій смузі правіше, ніж авто, яке їде в тій-таки смузі, поруч з тим автом. а про початок руху та зміну напрямків - це питання філософське: тобто водій мусить переконатися сто разів, а велосепедист не мусить поглянути що попереду нього і пригальмувати? мусять обоє. я ніколи різко не звертаю чи несподіванно не відкриваю двері. а ексцеси ставалися. так що я думаю, перший обов'язок не втикати - для того, для кого це небезпечно.
всі ці речі не стосуються випадку з Льошею чи з перекладачем, котрих збили. я тільки за те, щоби ті водії, які їздять не по-правилах сиділи в тюрмах. так само, як і велосипедисти, які їздять не по правилах. але в ваших акціях я бачу непрховану агресію до ВСІХ водіїв. Це все одно, що всі водії поклянуться виходити з машини і на місці бити морду кожному роверисту, який не показав маневр, виїхав в ряд, де йому їхати не можна, поїхав на червоне, не має габарита чи ще багато-багато всього, чим більшість із них створює небезпеку собі і іншим. тоді постраждалих велосипедистів було б значно більше, ніж зараз.
а чувака, який десь в дворі машини невідомо навіть чиї, котрі просто там стоять, поливає розчинником фарби, я б сама пару годин вимочила в розчиннику фарби.
Якщо ти далі хочеш говорити на цю тему - валкам до аськи, тут вже дуууууже велика гілка виросла.

  • 1
?

Log in

No account? Create an account