з ним я спілкувався усього кілька разів десь в коментах.
Трохи раніше помер Анатолій Перепадя.
з ним також я спілкувався усього декілька разів по телефону, беручи коментар..
об'єднує ці дві смерті те, що обох збила машина, коли ті їхали на велосипеді..
і чіпає мене це не тільки тому, що цих людей принаймні віртуально я знав..
чіпає мене це тому, що я намагаюсь їздити по києву виключно на велосипеді.
виключно - не виходить. іноді або треба щось дуже важке везти, або незадовільне самопочуття.
але на роботу (нивки-либідська) я добираюся навіть швидше, аніж на метро і тим більше, іншим громадським транспортом.
давайте зробимо показовий велопробіг в пам'ять жертв алкоголіків, дебілів, мажорів за кермом?..
кілька тижнів тому стою на світлофорі - під'їжджає лєксус. опускається вікно і хлопець мого віку - "ну чё? наперегонки?" І аж сяє. "Пограємо на пєрєгонкі, коли ти сам заробиш на машину, а не у папи клянчіть будеш" - сказав я йому. Його це так обурило, що він не зміг вимовити більше жодного слова.
Мене бісить в українцях те, що машини вони купують виключно для понтів. Я в годину пік доїжджаю до будь-якої точки міста швидше ніж лєксуси різні, але я собі не можу уявити їхніх власників на велосипедах. А ви можете?
Колись
Страшно бісить, коли пишуть - ой, мені б отаку красіву машину, ой, як я її хочу, кінчить можна. А нафіга? Такі машини коштують, як маленькі театри, як каже Місько Барбара. Продай машину - купи театр. А їх в україні так мало...
Я ловлю кайф, коли обганяю порші та ферарі, залишаючи їх в заторі навіки стояти ))
до речі, раніше не помічав, що в києві є стільки ФЕРАРІ-в.
а деякі люди, між іншим, на машину за 30 тис уо роками складають кошти, або виплачують за неї кабальний кредит. а каско коштує не так і мало, якщо ви про це беретеся говорити - мали б знати.
обираєш іншу страхову компанію - і вперед)
кілька друзів запросто брали з них гроші, без усіляких траблів:)
я був дотичний до ситуації - коли Я відламав лексусу дзеркало. я гнав вниз, по ДРУГІЙ смузі, а він з першої намагався різко перебудуватись, я не встиг нормально зреагувати, бо то був спуск вниз. і що? я їхав ОДИН по смузі.
але в пості йшлося про ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ, А НЕ ПРО ЦАРАПИНИ НА ДОРОГИХ АВТО!
до речі, я сама з тих "деяких людей", які "на машину за 30 тис уо роками складають кошти". правда, у нас не кредит, а лізинг :) і не за 30 тис, а за 20. так що Я ВСЕ ЗНАЮ :))))
просто я можу поставити себе на місце велосипедиста (активно каталася донедавна, їздила на роботу), а Ви - ні.
отакий когнітивний дисонанс.
а я їздила на скутері, і на ровері теж. от таке.
інакше поясніть мені, чому я кажу про смерті, а ви мені - про страхові компанії, які не виплачують повної вартості подряпин..
ні, не маю прав і не воджу. мені це не потрібно. але їджду з чоловіком майже завжди і прекрасно бачу все, що відбувається на дорозі :)
Вас в дитинстві просто велосипедист на дорозі збив. я вже прочитала.
это классическое жлобство, когда человек ходит в обносках и пол-зарплаты отдает в оплату кредита за машину ценой в 30 килобаксов.
нет денег -- езди на метро. есть немного денег -- покупай дэу матиз или б/у иномарку. есть много денег -- покупай лексус, но тогда и на каски хватит, и на что угодно.
купить машину "в кабальный кредит" за 30 штук и потом плакать, что нет денег -- это, извините, полнейшее пидорство, как ни крути.
еще можно понять кабальный кредит на жилье, которое является одним из предметов первой необходимости, но машина таковым абсолютно не является.
p.s. возвращаясь к теме. я лично на велосипеде в случае затора еду по тротуару. практика почему-то показывает, что когда на дороге затор, то на тротуаре мне мешать совершенно некому, пешеходов нет (впрочем, замечу, что по крещатику я езжу раз в пятилетку). когда нет затора, я еду так, чтобы занимать весь первый ряд, если он узкий вроде тех, что на максимум двухрядных дорогах. потому что пидоров, считающих своим долгом мне при этом посигналить и все равно объехать слева, во много раз меньше, чем пидоров, норовящих потереться не объезжая слева или подрезать на повороте, если я еду в полуметре от бровки.
да, я показываю руками маневры. да, у меня есть габариты для езды в темное время суток.
А щодо їзди на метро - як тільки в нас в країні буде метро, в яке зранку можна буде сісти з першої спроби і де буде стільки людей, що від дєвочок, від котрих на два метри штинить немитою піською можна буде подай відійти - я перша почну в ньому їздити. удачі.
бэушные иномарки -- да, ремонт возможен, но если купить машину в приличном состоянии, то она без проблем отходит не меньше.
про метро -- я согласен полностью. мне, наверное, проще, я на метро (и вообще на общественном транспорте) в часы пик не езжу, на велосипеде катаюсь ради удовольствия, а в супермаркет за продуктами (вернее, продукты оттуда) -- это проще такси поймать. вот за город выехать -- это да, это уже надо машина, без вариантов. для того, наверное, и куплю чего-нибудь недорогое, но притом в меру надежное, тыщ где-то до 20. попозже, когда деньги девать некуда будет.