?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Next Entry
події останніх тижнів
афа
logvynenko
Нещодавно помер  alesha_kiev
з ним я спілкувався усього кілька разів десь в коментах.
Трохи раніше помер Анатолій Перепадя.
з ним також я спілкувався усього декілька разів по телефону, беручи коментар..

об'єднує ці дві смерті те, що обох збила машина, коли ті їхали на велосипеді..

і чіпає мене це не тільки тому, що цих людей принаймні віртуально я знав..
чіпає мене це тому, що я намагаюсь їздити по києву виключно на велосипеді.
виключно - не виходить. іноді або треба щось дуже важке везти, або незадовільне самопочуття.
але на роботу (нивки-либідська) я добираюся навіть швидше, аніж на метро і тим більше, іншим громадським транспортом.

давайте зробимо показовий велопробіг в пам'ять жертв алкоголіків, дебілів, мажорів за кермом?..

кілька тижнів тому стою на світлофорі - під'їжджає лєксус. опускається вікно і хлопець мого віку - "ну чё? наперегонки?" І аж сяє. "Пограємо на пєрєгонкі, коли ти сам заробиш на машину, а не у папи клянчіть будеш" - сказав я йому. Його це так обурило, що він не зміг вимовити більше жодного слова.

Мене бісить в українцях те, що машини вони купують виключно для понтів. Я в годину пік доїжджаю до будь-якої точки міста швидше ніж лєксуси різні, але я собі не можу уявити їхніх власників на велосипедах. А ви можете?
Колись nessa_flame казала - запам'яталось - "Україна зміниться, коли люди перестануть купувати речі для понтів, а почнуть купувати для зручності".

Страшно бісить, коли пишуть - ой, мені б отаку красіву машину, ой, як я її хочу, кінчить можна. А нафіга? Такі машини коштують, як маленькі театри, як каже Місько Барбара. Продай машину - купи театр. А їх в україні так мало...

Я ловлю кайф, коли обганяю порші та ферарі, залишаючи їх в заторі навіки стояти ))
до речі, раніше не помічав, що в києві є стільки ФЕРАРІ-в.

  • 1
ну от спробуйте, якщо ви справді вірите, що зі страховими так все просто. коли зазнаєте збитків на пару сотень баксів, а вам відшкодують триста гривень - тоді і поговоримо.
а деякі люди, між іншим, на машину за 30 тис уо роками складають кошти, або виплачують за неї кабальний кредит. а каско коштує не так і мало, якщо ви про це беретеся говорити - мали б знати.

ну до чого тут велосипедисти?:)
обираєш іншу страхову компанію - і вперед)
кілька друзів запросто брали з них гроші, без усіляких траблів:)

велосипедисти тут до того, що я просто була дотична до ситуації, коли хлопчик не впорався з ровером на дорозі і роздряпав добряче лансер, котрий СТОЯВ взагалі. і водій збив з них компенсацію. саме стільки, скільки коштувало перефарбувати. а мама того хлопчика кричала, що водій ізвєрг, бідна дитина і так вся в синцях. може то тобі друзі не казали про трабли, як мінімум часу треба вбити на це - пару робочих днів, саме оформлення дтп від 3 до 8 годин триває :) не залежно від страхової компанії. то може велосипедисти все-таки просто не будуть їздити за лічені сантиметри до автівок? от до чого тут в нас дискусія в цій гілці.

ну так що я можу зробити? через це треба так нелюбити велосипедистів?) через маму якогось вилупка? це ж одиничний випадок, треба жити простіше, бо так - зненавидиш геть усіх)

я був дотичний до ситуації - коли Я відламав лексусу дзеркало. я гнав вниз, по ДРУГІЙ смузі, а він з першої намагався різко перебудуватись, я не встиг нормально зреагувати, бо то був спуск вниз. і що? я їхав ОДИН по смузі.

але в пості йшлося про ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ, А НЕ ПРО ЦАРАПИНИ НА ДОРОГИХ АВТО!

просто в пості ти льогкім двіженієм рукі обісрав практично всіх, хто водить машину ))))) ну, або я міряю чужу шапочку. давай, па, а то я на ленні кравітца спізнюся. їзди обережно - і по правилах! :)

то страхуйтеся правильно - у хороших страховиків і спеціально від подряпин! сплачуйте щомісяця 500 баксів і буде ваша машина в шоколаді )))

до речі, я сама з тих "деяких людей", які "на машину за 30 тис уо роками складають кошти". правда, у нас не кредит, а лізинг :) і не за 30 тис, а за 20. так що Я ВСЕ ЗНАЮ :))))

просто я можу поставити себе на місце велосипедиста (активно каталася донедавна, їздила на роботу), а Ви - ні.

отакий когнітивний дисонанс.

сплачуйте самі по 500 баксів на місяць - може це вам розуму додасть. от ви така розумна - у вас повна КАСКО? а щодо того, хто кого на чиє місце може поставити - ви водите авто?
а я їздила на скутері, і на ровері теж. от таке.

ну Катю, таким автомобілістам, як Ви, очевидно подряпина на штуку баксів набагато важливіша за життя людини, про це думає більшість, на жаль.

інакше поясніть мені, чому я кажу про смерті, а ви мені - про страхові компанії, які не виплачують повної вартості подряпин..

ми платимо лізинговій компанії 500 уо щомісяця протягом 5 років за машину, яка коштує 20 тисяч. у нас повне каско від ВАТ УСК «Дженералі Гарант Страхування». ще питання?

ні, не маю прав і не воджу. мені це не потрібно. але їджду з чоловіком майже завжди і прекрасно бачу все, що відбувається на дорозі :)

Вас в дитинстві просто велосипедист на дорозі збив. я вже прочитала.



(Deleted comment)
не завжди на неї є кошти, та й мова тут не про страховку, якщо ви зауважили ))))

(Deleted comment)
от только не надо про страждущих, которые пол-жизни копят на машину. смешно читать.

это классическое жлобство, когда человек ходит в обносках и пол-зарплаты отдает в оплату кредита за машину ценой в 30 килобаксов.

нет денег -- езди на метро. есть немного денег -- покупай дэу матиз или б/у иномарку. есть много денег -- покупай лексус, но тогда и на каски хватит, и на что угодно.

купить машину "в кабальный кредит" за 30 штук и потом плакать, что нет денег -- это, извините, полнейшее пидорство, как ни крути.

еще можно понять кабальный кредит на жилье, которое является одним из предметов первой необходимости, но машина таковым абсолютно не является.

p.s. возвращаясь к теме. я лично на велосипеде в случае затора еду по тротуару. практика почему-то показывает, что когда на дороге затор, то на тротуаре мне мешать совершенно некому, пешеходов нет (впрочем, замечу, что по крещатику я езжу раз в пятилетку). когда нет затора, я еду так, чтобы занимать весь первый ряд, если он узкий вроде тех, что на максимум двухрядных дорогах. потому что пидоров, считающих своим долгом мне при этом посигналить и все равно объехать слева, во много раз меньше, чем пидоров, норовящих потереться не объезжая слева или подрезать на повороте, если я еду в полуметре от бровки.
да, я показываю руками маневры. да, у меня есть габариты для езды в темное время суток.

їздиш ти правильно, молодець, візьми собі печеньку. деу матіз чи беушна тачка вже за рік виявляється дорожчою на нев'їбенній кількості мєлкіх ремонтів, ніж машина за 30 кілобаксів - це по-перше, а по друге - тут спір про каско не я завела, мені йшлося про те, що роверисти які пристроюються в ряд збоку машини часто дряпають тачки, і за це їх треба пиздить.
А щодо їзди на метро - як тільки в нас в країні буде метро, в яке зранку можна буде сісти з першої спроби і де буде стільки людей, що від дєвочок, від котрих на два метри штинить немитою піською можна буде подай відійти - я перша почну в ньому їздити. удачі.

дэу матиз/ланос/прочие шевроле года три отходят без ремонта -- только масло меняй. плюс они на гарантии. а потом это говно продается и покупается с небольшой доплатой новое такое же.
бэушные иномарки -- да, ремонт возможен, но если купить машину в приличном состоянии, то она без проблем отходит не меньше.

про метро -- я согласен полностью. мне, наверное, проще, я на метро (и вообще на общественном транспорте) в часы пик не езжу, на велосипеде катаюсь ради удовольствия, а в супермаркет за продуктами (вернее, продукты оттуда) -- это проще такси поймать. вот за город выехать -- это да, это уже надо машина, без вариантов. для того, наверное, и куплю чего-нибудь недорогое, но притом в меру надежное, тыщ где-то до 20. попозже, когда деньги девать некуда будет.

  • 1