?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry Share Next Entry
події останніх тижнів
афа
logvynenko
Нещодавно помер  alesha_kiev
з ним я спілкувався усього кілька разів десь в коментах.
Трохи раніше помер Анатолій Перепадя.
з ним також я спілкувався усього декілька разів по телефону, беручи коментар..

об'єднує ці дві смерті те, що обох збила машина, коли ті їхали на велосипеді..

і чіпає мене це не тільки тому, що цих людей принаймні віртуально я знав..
чіпає мене це тому, що я намагаюсь їздити по києву виключно на велосипеді.
виключно - не виходить. іноді або треба щось дуже важке везти, або незадовільне самопочуття.
але на роботу (нивки-либідська) я добираюся навіть швидше, аніж на метро і тим більше, іншим громадським транспортом.

давайте зробимо показовий велопробіг в пам'ять жертв алкоголіків, дебілів, мажорів за кермом?..

кілька тижнів тому стою на світлофорі - під'їжджає лєксус. опускається вікно і хлопець мого віку - "ну чё? наперегонки?" І аж сяє. "Пограємо на пєрєгонкі, коли ти сам заробиш на машину, а не у папи клянчіть будеш" - сказав я йому. Його це так обурило, що він не зміг вимовити більше жодного слова.

Мене бісить в українцях те, що машини вони купують виключно для понтів. Я в годину пік доїжджаю до будь-якої точки міста швидше ніж лєксуси різні, але я собі не можу уявити їхніх власників на велосипедах. А ви можете?
Колись nessa_flame казала - запам'яталось - "Україна зміниться, коли люди перестануть купувати речі для понтів, а почнуть купувати для зручності".

Страшно бісить, коли пишуть - ой, мені б отаку красіву машину, ой, як я її хочу, кінчить можна. А нафіга? Такі машини коштують, як маленькі театри, як каже Місько Барбара. Продай машину - купи театр. А їх в україні так мало...

Я ловлю кайф, коли обганяю порші та ферарі, залишаючи їх в заторі навіки стояти ))
до речі, раніше не помічав, що в києві є стільки ФЕРАРІ-в.

  • 1

Re: зачем передергивать-то?

не дуже зрозуміла, шо я передьоргую ))
я вам цитую відповіді УСІХ власників позашляховиків, яких я знаю.
те, що вони більш "борзі" на дорозі через гіпертрофоване почуття власної безпеки - факт.

Re: зачем передергивать-то?

1. Одна из причин покупки внедорожника нормальным человеком - безопасность в случае аварии. Не вижу в этом ничего плохого.
2. Автомобиль покупается, чтобы ездить, а не для того, чтобы безболезненно в кого-то въезжать.
3. Если следовать Вашей логике, то самыми борзыми на дороге должны быть водители троллейбусов - вот уж кому всё должно быть пофиг.

Re: зачем передергивать-то?

їздити, а не в заторах стояти )

Re: зачем передергивать-то?

1. найбезпечніше в танку
2. невеликі спортивні легковики з потужним двигуном набагато маневреніші, ніж позашляховики. це до питання якості їзди.
3. про тролейбуси це ви прогнали ))) їх дроти зверху обмежують ;)

Ви ніколи не задумувалися, чому в європейських країнах так мало позашляховиків?
їздити на них економічно невигідно
вони займають занадто багато місця
в Європі хороші дороги і всі, як правило, дотримуються ПДР


Re: зачем передергивать-то?

Конечно задумывался. В первую очередь - экономически невыгодно. Во вторую - проблемы с парковкой.
У нас же цена на топливо пока позволяет ездить на джипах, при парковке на тротуарах (где это разрешено, т.е. остается достаточно места для пешеходов) внедорожнику проще взбираться на бордюр.
Но дело-то не в этом - изначальная теза звучала примерно так: "Хозяева джипов, циничные сволочи, сами подтверждают, что берут их для того, чтобы в случае чего целенькими остаться". Мне показалось, что посыл в корне неверный.
А для того, чтобы велосипедиста задавить, вовсе необязательно на здоровенном "сарае" ездить, это и любой "Таврии" по силам. И ПДД на "Тавриях" тоже нарушают будь здоров как.
Велосипедистов с мотоциклистами я на дороге просто откровенно боюсь, потому что ребята встречаются весьма непредсказуемые. Объезжаю с двукратным запасом. Отчего-то многие из них подразумевают, что я должен смотреть в три зеркала, прежде чем маневр сделать, а им достаточно руку протянуть и сразу выворачивать. Это так, личное наблюдение. Объезд меня а)справа б)в моем же ряду - просто в порядке вещей.
Мне искренне жаль велосипедистов, которые попадают в ДТП. Мне жаль водителей, которые не по своей вине попадают в ДТП с участием велосипедистов. При этом акцию "Велосипедисты против быдла на дорогах" не считаю разумной. Если уж ссылаться на Европу - как решение - велосипедные дорожки. Я был зимой в Вене, пару недель, как из Франкфурта, видел как это у них. Но дерибанить участки, впихивать высотки вместо детских площадок киевским властям определенно куда интереснее, чем заниматься проблемами транспорта.

Re: зачем передергивать-то?

ну, дехто з власників джипів - мої друзі, хороші в принципі люди, тіки от дві суцільні перетинають як два пальці об асфальт. і ніяк не переконаєш, шо це погано (((

з усім що Ви написали згодна.

і дуже добре, що об*їжджаєте з подвійним запасом.
коли я була на дорозі на велосипеді, я була дуже вдячна водіям, які терпляче ставилися до моїх маневрів.

  • 1